Pakiet dyktand i ćwiczeń dla klas 1-5

150,00 

Nasze dyktanda są idealne dla dzieci w wieku od 7 do 10 lat. Zawierają specjalne okienka, które pomagają w nauce ortografii. W dyktandach dla klas 1-2 skupiamy się na trudnych zagadnieniach ortograficznych, takich jak:

  • Końcówka „-uje”
  • Spółgłoski miękkie
  • „rz” czy „ż”
  • „ch” czy „h”
  • „u” czy „ó”
  • „rz” czy „ż”, „ch” czy „h”- Trening wstępny – przygotowanie do dyktanda
  • „u” czy „ó” – Dyktando „Na naszej górce”
  • „u” czy „ó” – Przygotowanie do dyktanda „Na naszej górce”- Trening wstępny
  • „ż” czy „rz” – Trening wstępny oraz dyktando „W parku”
  • Spółgłoski miękkie – Dyktando z okienkami – „Fotki”
  • Spółgłoski miękkie. Dyktando z okienkami – „Zabytek”
  • „ż” czy „rz” – Dyktando „Jesień”
    spółgłoski miękkie – Ortografia „rz” – Dyktando „Przedwiośnie”
  • Spółgłoski miękkie – Dyktando z okienkami „W ogrodzie” – część 1 i 2
  • „u” czy „ó” – Dyktanda „Przygotowania” 1 i 2
  • „u” czy „ó” – Dyktando „Przygotowania”
  • „ż” czy „rz” – Trening wstępny
  • Pisownia z partykułą nie Dyktando Dziwne spotkanie
  • Pisownia z partykułą nie Tabelka do dyktanda Dziwne spotkanie
  • u czy ó Dyktando „Punio i Feluś
  • u czy ó Dyktando Punio i Feluś tekst z lukami
  • ż rz dyktando tekst z lukami
  • ż czy rz Przygotowanie do dyktanda Wycinanki Krzysia
  • Różne trudności – Ćwiczenie ortograficzne do dyktanda Zmierzch
  • Dyktanda Klasa 4 Różne trudności ortograficzne Ćwiczenie ortograficzne do dyktanda „Zmierzch”
  • Dyktando Klasa 4-5 Ortografia Pisownia z partykułą „nie” Opowiadanie „Dziwne spotkanie” – dyktando z okienkami
  • Dyktando Klasa 4-5 Ortografia materiał ortograficzny mieszany „Poszukiwanie życia na Marsie” Dyktando z okienkami
  • Dyktando Klasa 4-5 Ortografia materiał ortograficzny mieszany Dyktando „Poszukiwanie życia na Marsie” Luki w wyrazach
Kategoria

Pytania i odpowiedzi

Należy wykonać następujące czynności:

  1. Dziecko może wystawiać palec na każdy wyraz). Przyimki i spójniki też się liczą jako wyrazy.
  2. Podyktować w ten sam sposób kolejne zdania.
  3. Przeczytać dziecku jeszcze raz całe dyktando, aby miało możliwość sprawdzić poprawność tego, co napisało.
  4. Pochwalić za poprawnie napisane wyrazy, za wytrwałość, za ładne pismo.

Jeśli dziecko błędnie napisało wyraz, może wtedy:

  • ulepić ten wyraz z wałeczka plasteliny na podkładce i dołożyć jakiś element ilustracyjno-skojarzeniowy,
  • wykonać ilustrację pasującą do wyrazu, a wyraz zapisać na niej ozdobnymi literami,
  • ułożyć własne zdanie z tym wyrazem,
  • napisać wyraz i dołożyć wyrazy pokrewne (rodzina wyrazów),
  • jeśli wyraz jest czasownikiem, odmienić go przez osoby, liczby i czasy.

Sugerowane produkty